آموزشگاه زبان انگلیسی نسیم

گالری ترجمه نسیم

آموزشگاه زبان انگلیسی نسیم

گالری ترجمه نسیم

ریموت فون :

دستگاهی است که توسط کارشناسان مبتکر صنعت الکترونیک، برق و مخابرات طراحی و ساخته شده است.

اساس کار ریموت فون کنترل وسایل برقی از فاصله های دور با استفاده از یک خط تلفن است. و ارسال فرمان برای کنترل وسیله مورد نظر یک گوشی تلفن همراه یا تلفن ثابت است .

توسط این تکنولوژی منحصر بفرد قادر خواهید شد که درهر زمانی با استفاده از یک خط تلفن وسایل برقی از قبیل موتورهای الکتریکی و پمپ های آب، روشنایی ها آبگرمکن برقی ، اجاق برقی و حتی درب منزل را کنترل نمایید.

 

مزیت و کاربرد های صنعتی:

معمولا در کارگاهها و کارخانجات مکانی را برای کنترل تجهیزات برقی کارخانه از قبیل موتورهای الکتریکی ، پمپ های آب ، سیستم های تهویه(گرمایشی و سرمایشی) و... را در نظر میگیرند و از نقاط مختلف که معمولا پراکنده هستند سیمکشی و کابل های مورد نظر را به این اتاق کنترل ارتباط میدهند تا بتوانند تجهیزات مورد نظر را در زمان های مورد نیاز  کنترل نمایند . که این روش هزینه های بسیاری را متوجه کارفرمایان نموده است. و بر همین اساس و با توجه به نیاز کارخانجات ما با ساخت یک سیستم فوق العاده ارزان با تکنولوژی روز و با دسترسی سریع و آسان به تجهیزات مورد نیاز برای کنترل را در اختیار کاربران قرار دادیم.واین سیستم منحصربفرد تحت عنوان ریموت فون در حال حاضر مشکل گشای کنترل سیستم های مختلف گردیده است.

 

مزیت و کاربردهای خانگی:

معمولا در هر خانه ای از آیفون معمولی و یا تصویری استفاده میشود و برای باز کردن درب منزل یا پارکینگ به هنگام ورود از یک کلید معمولی استغاده میشود.

حال اینکه با طرحی نو و صددرصد قابل اطمینان با ضریب امنیت بالا سیستمی جدید و کارآمد بنام کلید الکترونیکی طراحی و ساخته شده است که با استفاده از آن قادر میشوید که به هنگام ورود به منزل یا پارکینگ توسط موبایلتان درب را باز نمایید و یا قبل از حضورتان از فاصله های دور حتی از صدها کیلومتری کولر یا فن کویل را راه اندازی کنید و به محیطی دلپذیر وارد شوید. ویا اینکه قبل از حضورتان وسایل برقی آشپزخانه نظیر سماور ، پلوپز و ... را به کار بیندازید و با خیالی آسوده به منزل وارد شوید .

و با استفاده بهینه از این سیستم کنترل از هزینه های اضافی کاسته و بهره وری بهینه از انرژی را گسترش دهید. ضمن اینکه از یک تکنولوژی مدرن کنترل استفاده مینمایید.

با تشکر

سعید قربانی

نظرات 1 + ارسال نظر
someone یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:00 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

وبلاگ نو مبارک ....
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد